E-biken Is Zojuist Mijn Nieuwe Favoriete Manier Geworden Om Een Stad Te Verkennen

Het is verbazingwekkend hoeveel je kunt zien met twee wielen en een volledige lading.

Rob Annis

Chicago is een van mijn favoriete steden ter wereld. De architectuur, cultuur en eten zijn zo goed als je overal kunt vinden. (En ik heb gekeken. Ik ben een reisjournalist, dus dat is een soort van mijn item). Toen Electra Bicycle Company me uitdaagde om te kijken hoeveel van de Windy City ik kon onderzoeken voordat ik de vergoeding op een van hun Townie Go! E-bikes, ik stond in de weg voordat ik zelfs maar had uitgepakt van mijn vorige reis.

We wilden zoveel mogelijk elementen van Chicago ervaren – een beetje kunst, een beetje karakter en een hoop drank. Ik had een paar favoriete plekken in gedachten waarvan ik wist dat ik wilde toeslaan, maar het waren de onverwachte omwegen die bewezen een van de meest onvergetelijke momenten van de middag waren. Hier is hoe het allemaal ging.

1

1

Village Cycle Center heeft mijn vrouw Dee en mij opgezet met een paar Electras Townie Move! 7D e-bikes. Na het ontvangen van enkele snelle bedieningsinstructies – en het kopen van een zwaar Kryptonite-slot om onze nieuwe ritten veilig te houden – gingen we op pad.

Haltes: 0
Miles: 0
Resterende lading: 100%

1

1

Onze eerste stop was Oz Park, geïnspireerd op de geliefde serie boeken en films. Maker Frank Baum woonde in het nabijgelegen Lincoln Park, en nu noemen personages als de Tin Man en de Laffe Leeuw het park hun thuis. (Geen plaats zoals deze!) Dankzij de Townie Go! Trapondersteuningsmotoren, we kwamen binnen enkele minuten aan, maakten een paar foto’s van beroemde standbeelden terwijl we uitkeken naar vliegende apen die in de bomen leven.

Stopt: 1)
Mijlen: 1,5
Hersenen: Als ik nog maar 1
lading had Resterend: 100 procent

Townie Ga door! 7D Electra

1

1

Wetende dat we een belangrijke fietsdag voor de boeg hadden, waren we van plan langs te gaan bij de Beat Kitchen om hun beroemde Bluegrass-brunch op zaterdag te halen. Dat was een probleem, omdat we ervoor kozen om op zondag te bezoeken. Normaal gesproken waren we gewoon naar een andere plek in de buurt gelopen, zonder dat we de auto opnieuw hoefden te parkeren, maar de e-bikes gaven ons meer vrijheid om te verkennen.

Dat pakte goed uit, want we hadden de mogelijkheid om de twee mijl tussen Beat Kitchen en Revolution Brewing gemakkelijk af te leggen. Zoals elke goede brouwerij was er voor de deur veel fietsenstalling. We konden onze beveiligde fietsen in de gaten houden terwijl we genoten van onze hamburgers en bier.

Stops: 3
Miles: 5,5
Bluegrass: 0
Bieren:
genoeg om gehydrateerd te blijven.
Resterende lading: 100%

We waren in de stemming voor slechts een beetje audio, dus nadat we een paar straten verwijderd van de brouwerij waren gestopt met een favoriete op een ansichtkaart geïnspireerde muurschildering, fietsten we naar de Ravenswood Art Walk, waar een folkduo optrad voor een klein publiek . We dwaalden door rijen kraampjes met foto’s, schilderijen en handwerk terwijl ik mezelf schopte omdat ik geen rugzak had die groot genoeg was voor alle dingen die ik mee naar huis moest nemen.

Ik zou de uren kunnen verdrijven… als ik geen andere dingen te zien had. Rob Annis

Terwijl onze reis duurde, was een van de meest aangename verrassingen het zien hoeveel plezier mijn vrouw had gehad op de fiets. Ik heb eerder een aantal e-bikes gereden, maar dat is een primeur voor Dee. Ze rijdt graag, maar voelt zich vaak onzeker over haar vermogen om bij te blijven. Hoe langer mensen reden, hoe meer haar comfortniveau met alle e-bike-bedieningen klom, en hoe meer haar vertrouwen in het zadel verbeterde.

Haltes: 5
Miles: 13
Aankopen:
Helaas waren herinneringen het enige waarmee we wegliepen. Resterende lading: 80 procent

De bestemming waar ik enthousiast over was, was het Bourbon and Barbecue Festival. Hoewel ik dat waarschijnlijk had moeten onthouden, waren we toen we het festival binnenkwamen nog steeds te vol om ons echt in deze Chicago-traditie te storten ter ere van twee van onze favoriete ondeugden. Waarschijnlijk maar goed ook, want we hadden nog een paar uur te gaan. Door de rechtopstaande plaatsing van de fietsen hadden we comfortabel gereden, wat fijn is als je zoveel bier en whisky op je buik hebt klotsen.

Deze inhoud wordt gewist van Instagram. Mogelijk hebt u de mogelijkheid om de identieke inhoud in een ander formaat te vinden, of u kunt meer informatie vinden op hun internetsite.

We besloten om naar Garfield Park Conservatory te gaan om een aantal van de beste botanische tuinen van Chicago te bezoeken. We begonnen met even weinig tijd en iPhone-batterijduur te gebruiken, maar ik heb een slimme kleine hack bedacht om naar het centrum van Chicago in de omliggende wijken te navigeren: zoek het op twee na hoogste bouwwerk op het westelijk halfrond en trap erop.

Haltes: 6
Miles: 19
Bourbon-vluchten: niet genoeg
plakkerige barbecuevingers: 20
Opladen Blijven: 80 procent

Toen we ons op de Willis Tower richtten, stelden de Townies 250W-motoren ons in staat om gelijke tred te houden met auto’s in het verkeer, naast het beklimmen van heuvels en viaducten zonder veel extra werk. Ondanks dat ik drie standen had – laag, gemiddeld en hoger – had ik zelden de behoefte om verder te gaan dan minimale elektrische hulp.

Terwijl we verder reden, kregen we weer een plotselinge en veel te korte omweg. 1 ding dat je over mij moet weten Als ik een bord zie waarop reclame wordt gemaakt voor een mopshondfeest buiten een pub met een paar dozijn squishy pups die buiten aan het spelen zijn, zal al het andere dat aan het doen was, moeten wachten. Gelukkig vonden de honden en hun begripvolle eigenaren het niet erg dat hun feest werd onderbroken door een even zachte, nog harigere fietser.

Haltes: 7
Miles: 23
Pug Party Dreams Gerealiseerd: 1
lading Blijvend: 80%

Beste omweg ooit. Rob Annis

Dankzij onze hondenomleiding zijn we te laat om de fietsen terug te brengen. (Ik heb nergens spijt van.) Maar we wisten verdomd goed dat een bezoek aan Chicago niet compleet zal zijn zonder ten minste één volledige toeristische selfie met uitzicht op Grant Parks Buckingham Fountain en een snelle cruise over de Lakefront Trail.

Nadat we de e-bikes hadden teruggebracht voordat Village Cycle werd gesloten, stapten Dee en ik uit en keken terug in alles wat we hadden gezien en gedaan. We waren tot nu toe uiterst tevreden geweest, enigszins verrassend, op geen enkele manier moe. We hadden nog steeds een stevige lading van 50 procent in onze batterijen om een diep gerecht voor het avondeten te zoeken. En ondanks het feit dat ze meer dan een marathon aan mijlen hebben afgelegd, deden de fietsen dat ook. Toen ik op de I-65 naar het zuiden ging, begon ik Dee en ik te overwegen om ons team van Indianapolis te onderzoeken op ons eigen paar Townie Go! Fietsen. Bij elk zouden we veel geld over hebben voor meer bier en bourbon. Als we maar wat bluegrass konden vinden…

Eindstatistieken

Uren: 6
Haltes: 12
Buurten: 10
Miles: 30
Bluegrass Brunches Gemist: 1
Resterende lading: 60 procent
Dee Bike Vertrouwen gewonnen: 100%
Mopsen geaaid: niet voldoende

Na bijna tien jaar als verslaggever voor TheIndianapolis Star te hebben gewerkt, brak RobertAnnis uiteindelijk zonder de ketenen van betaald werk en nu fulltime freelancers, gespecialiseerd in fiets- en buitenreisjournalistiek. In de loop der jaren heeft Robert’sbyline talloze publicaties en websites opgeleverd, zoals Outside, National GeographicTraveler, Afar, Bicycling, Men’s Journal, PopularMechanics, Lonely Planet, the Chicago Tribune enAdventure.com.