Alex Jarrell en Harlee

We hadden onlangs de gelegenheid om de sector van de bezorging van vers hondenvoer te bespreken met Alex Jarrell , Chief Experience Officer en mede-oprichter van NomNomNow. Ik raad je aan om onze praktische recensie van NomNomNow te lezen als je er nog nooit van hebt gehoord.

Vraag: Kun Je Ons Enig Inzicht Geven In Hoe Je Ingrediënten Koopt?

Alex:Absoluut! Laten we eens kijken naar de ingrediënten en hun oorsprong om de inkoop van ingrediënten beter te begrijpen. Al onze recepten zijn geformuleerd en getest door de gecertificeerde veterinaire voedingsdeskundige, Dr. Justin Shmalberg. Om uitgebalanceerde en complete recepten zonder vulmiddel te creëren, begint Dr. Shmalberg met het kiezen van functionele ingrediënten, wat betekent dat elk een doel dient in de gezondheid van het huisdier dat onze maaltijden eet. Om ervoor te zorgen dat uw huisdier de beste kwaliteit voeding krijgt, gebruiken we alleen Grade A USDA goedgekeurde ingrediënten. Geen bijproduct of feed-grade hier. De FDA beveelt aan dat elk ingrediënt bij de hoogste temperaturen wordt gekookt om maximale voedingsretentie en veilige menselijke consumptie te garanderen. Ten slotte worden de gekookte maaltijden getest om evenwicht en volledigheid te garanderen, waarbij ze voldoen aan de AAFCO-richtlijnen voor huisdieren in alle levensfasen.

Vraag: Wat Onderscheidt U Van Concurrenten?

Alex: We zien reguliere voeding voor huisdieren, met name bedrijven die brokken maken, als onze grootste concurrentie, aangezien er in het algemeen een grote opleidingscurve is voor ouders van huisdieren. De meesten van hen weten niet eens dat een vers dieet een optie is! We prijzen de bedrijven in ons segment van de petfoodmarkt voor het werk dat ze doen om de gezondheid van huisdieren te verbeteren. Het is verbazingwekkend om te zien hoeveel huisdieren nu verse, bereide maaltijden eten.

We hebben echter enkele unieke kenmerken die ons onderscheiden.

  1. Wij zijn het enige bedrijf dat dierenvoeding helemaal zelf maakt. We houden geen inventaris bij, maar bereiden maaltijden gedurende de week zodat onze Nommers hun eten slechts enkele dagen nadat het is bereid opeten.
  2. Slechts één voer voor huisdieren is echt op maat gemaakt. We verdelen elke individuele maaltijd tot op de gram voor wat elk huisdier calorisch nodig heeft, zodat één zak één maaltijd is. Terwijl andere bedrijven beweren dat hun voedsel voorgeportioneerd is voor huisdieren, geloven wij dat niet.
  3. Experts steunen ons. Al onze recepten zijn geformuleerd en getest door Dr. Justin Shmalberg, een van de minder dan 100 gecertificeerde veterinaire voedingsdeskundigen in de VS. Onze inspanningen op het gebied van voedselveiligheid worden geleid door onze directeur Microbiologie, Dr. Ryan Honaker. Dr. Honaker is een van de meest vooraanstaande experts van het land op het gebied van microbioommanipulatie, infectietherapie en microbiële gemeenschapsprofilering.
  4. Wij bezitten en beheren al onze faciliteiten. We beheren elk aspect van het productieproces, van het bestellen van ingrediënten tot het zorgvuldig bereiden van elke maaltijd tot het verpakken van elke doos.

V: Denkt U Dat Deze Markt Net Zo Sterk Is Als Die Voor Vers Kattenvoer?

Alex: We zijn zo opgewonden om onze kattenvrienden te dienen! Katten maken deel uit van ons gezin en moeten gezond, vers voedsel krijgen. Katten hebben misschien wat meer overtuiging nodig. Biologisch gezien zijn katten neofobe wezens, wat betekent dat ze wantrouwend staan tegenover nieuwe dingen, vooral als het om hun eten gaat. Een verandering in textuur, smaak, consistentie of geur kan scepsis veroorzaken en dus een terughoudendheid om het nieuwe voedsel te proberen. We hebben nauw samengewerkt met Dr. Shmalberg om ervoor te zorgen dat katten dol zijn op dit nieuwe voer. Onze recepten voor katten zijn bijvoorbeeld ontworpen om de voedingssamenstelling van de prooidieren waarop uw kat zou kunnen jagen nauw na te bootsen. Dit omvat het ruwvoer dat in hun spijsverteringskanaal wordt aangetroffen. Onze experts en ouders van huisdieren die NomNomNow voeren, werken samen om kattenfamilieleden om te vormen tot vers voedsel. We kunnen het allemaal samen!

Vraag: Wat Voor Soort Groei Zie Je De Verse Petfood-industrie Hebben?

De premium petfood-sector groeit exponentieel en we zien dat de grotere petfood-industrie eindelijk de trends in menselijke voeding inhaalt. Twee trends die ik het meest zie zijn een grotere bewustwording en focus op voeding en gezondheid, en humanisering van huisdieren.

We kennen de impact die voeding heeft op onze gezondheid en welzijn. We voelen ons beter als we goed eten. Een dieet dat gedomineerd wordt door fast food en snoep, zou ons niet op ons best doen voelen. Natuurlijk zouden we waarschijnlijk een tijdje op dat dieet kunnen overleven, maar zouden we gedijen? Dus waarom zouden we niet verwachten dat hetzelfde geldt voor onze huisdieren? Wij geloven dat huisdieren langer, gezonder en gelukkiger zullen leven als ze bewerkte voeding en lekkernijen krijgen.

Deze gedachte spreekt boekdelen over een trend die de hele huisdierenindustrie treft: humanisering. Huisdieren worden niet langer als eigendom beschouwd. Ze maken nu deel uit van de familie. Harlee, onze mini Australian Shepherd, is ons harige kind. We noemen onze menselijke zoon ons kleine broertje. We beschouwen haar als een integraal onderdeel van ons gezin. We willen dat ze zoveel mogelijk bij ons is, en hopelijk mijn zoon naar de universiteit zien gaan. Haar voeding is de hoeksteen van een lang en gezond leven. Deze manier van denken zal leiden tot een enorme groei in vers huisdiervoer.

Vraag: Zie Je Dit Productmodel Vergelijkbaar Met Hello Fresh/Blue Apron Etc?

Het is zo grappig dat je het zou vragen. Wanneer ik uitleg wat we doen, is het eerste waar mensen naar opspringen Oh! Blue Apron is een dierenwinkel. Maar eigenlijk zijn we heel anders. Om verschillende redenen hebben we niet dezelfde problemen als bedrijven in maaltijdpakketten voor mensen. Eerst werden volledig gekookte maaltijden bereid en verzonden. Maaltijdpakketten voor mensen zijn in wezen een bundel boodschappen die je zelf moet bereiden. Ten tweede is ons product ontworpen als een noodzaak en het enige voedsel dat wordt geconsumeerd; maaltijdpakketten zijn bedoeld als aanvulling op bestaande diëten. Huisdieren doen niet dezelfde dingen als mensen. Ze proberen geen nieuw voedsel, gaan niet naar het happy hour of proberen geen nieuwe recepten uit. Ten slotte, als mensen tevreden zijn met het dieet van hun huisdieren, zullen ze niet zonder goede reden iets willen veranderen (hetzelfde geldt niet voor onze keuze aan dinermenu’s als mensen).